Podmínky dodání produktu

Naše výrobky zasíláme po celém Polsku, České republice, Slovensku, Německu a dalších zemích Evropské unie prostřednictvím rychlé, bezpečné a spolehlivé kurýrní služby. Snažíme se, aby se k vám zakoupené výrobky dostaly včas a bez zbytečných potíží. Proto je zasíláme řádně zabezpečené pro přepravu, srolované, zabalené v ochranné fólii a využíváme pouze spolehlivé kurýrní společnosti. Celkové náklady na doručení se vypočítávají v závislosti na množství a velikosti zakoupeného zboží a jsou uvedeny po přidání zboží do košíku, na stránce vyřízení objednávky.

Je možný také osobní odběr vaším autem nebo vlastním kurýrem (po domluvě).

Náklady na doručení:

  • Osobní odběr: na adrese společnosti 0zł
  • zaslání kurýrem: přesné náklady na doručení budou uvedeny při nákupu, v nákupním košíku a budou připočteny k zakoupeným produktům (cca 49-59zł za jednu matraci, každá matrace je zasílána v samostatném balíku, protože jsou velké rozměry).

Dodací lhůta: do 10 dnů od doručení matrace:

Dodací lhůta je 1-5 pracovních dnů v závislosti na skladových zásobách a dostupnosti výrobku. Počítá se od okamžiku odeslání a potvrzení objednávky. Snažíme se tuto dobu co nejvíce zkrátit, abyste měli vybrané výrobky co nejdříve doma. Podrobnosti vám sdělí naši prodejci.

Jak probíhá doručení?

Jakmile je objednávka v našem obchodě zadána, přistoupíme k jejímu doručení. Matrace odesíláme do 1-5 pracovních dnů, kurýr má na doručení také 2-3 dny. Doba dodání postelí je přibližně 2-3 týdny. Před doručením vás bude kurýr telefonicky kontaktovat a obdržíte SMS oznámení o plánovaném doručení.

Pokud si všimnete jakéhokoli poškození zásilky, obalu nebo potahu matrace, zásilku od kurýra nepřebírejte. Sepište s kurýrem reklamační protokol, zašleme vám znovu nový výrobek.




Podmínky pro vrácení zboží

  1. Každý zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to svým prohlášením do 14 (slovy: čtrnácti) dnů, počítáno ode dne převzetí zboží (tj. ode dne převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou odlišnou od přepravce). Stačí, když prohlášení odešlete před uplynutím této lhůty.
  2. Při odstoupení od kupní smlouvy o prodeji zboží může Spotřebitel použít jeden z níže uvedených vzorů prohlášení, není to však povinné: Stáhněte si formulář pro vrácení zboží
  3. V případě odstoupení od smlouvy je Spotřebitel povinen neprodleně vrátit Zboží na adresu: MARPUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil.
  4. Internetový obchod MARPUR vrátí přijatou platbu do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy, ale může zadržet vrácení platby až do doby, kdy bude Zboží převzato a zkontrolováno.
  5. Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo znečištěné. Může být použito pouze v rozsahu nezbytném pro zjištění funkčnosti a použitelnosti zakoupeného zboží. Pokud je vrácené zboží poškozené, může prodávající odečíst částku za vzniklou škodu na zboží. V balíčku s vráceným výrobkem musí být přiložen doklad o koupi (účtenka nebo faktura),
  6. Výrobek určený k přepravě by měl být řádně zabalen, matrace by měla být srolována, aby zabírala méně místa, a zabalena do fólie, např. strečové. Nejlepší je zabalit výrobek do původního obalu. Poté si objednejte kurýrní službu, například GLS, DHL, Ambro Express, a zašlete nám vrácené výrobky zpět.
  7. Náklady na vrácení zakoupeného zboží hradí kupující.

Stáhněte si formulář pro vrácení zboží