Podmínky dodání produktu
Naše výrobky zasíláme po celém Polsku, České republice, Slovensku, Německu a dalších zemích Evropské unie prostřednictvím rychlé, bezpečné a spolehlivé kurýrní služby. Snažíme se, aby se k vám zakoupené výrobky dostaly včas a bez zbytečných potíží. Proto je zasíláme řádně zabezpečené pro přepravu, srolované, zabalené v ochranné fólii a využíváme pouze spolehlivé kurýrní společnosti. Celkové náklady na doručení se vypočítávají v závislosti na množství a velikosti zakoupeného zboží a jsou uvedeny po přidání zboží do košíku, na stránce vyřízení objednávky.
Je možný také osobní odběr vaším autem nebo vlastním kurýrem (po domluvě).
Náklady na doručení:
- Osobní odběr: na adrese společnosti 0zł
- zaslání kurýrem: přesné náklady na doručení budou uvedeny při nákupu, v nákupním košíku a budou připočteny k zakoupeným produktům (cca 49-59zł za jednu matraci, každá matrace je zasílána v samostatném balíku, protože jsou velké rozměry).
Dodací lhůta: do 10 dnů od doručení matrace:
Dodací lhůta je 1-5 pracovních dnů v závislosti na skladových zásobách a dostupnosti výrobku. Počítá se od okamžiku odeslání a potvrzení objednávky. Snažíme se tuto dobu co nejvíce zkrátit, abyste měli vybrané výrobky co nejdříve doma. Podrobnosti vám sdělí naši prodejci.
Jak probíhá doručení?
Jakmile je objednávka v našem obchodě zadána, přistoupíme k jejímu doručení. Matrace odesíláme do 1-5 pracovních dnů, kurýr má na doručení také 2-3 dny. Doba dodání postelí je přibližně 2-3 týdny. Před doručením vás bude kurýr telefonicky kontaktovat a obdržíte SMS oznámení o plánovaném doručení.
Pokud si všimnete jakéhokoli poškození zásilky, obalu nebo potahu matrace, zásilku od kurýra nepřebírejte. Sepište s kurýrem reklamační protokol, zašleme vám znovu nový výrobek.
Podmínky pro vrácení zboží
- Každý zákazník má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, a to svým prohlášením do 14 (slovy: čtrnácti) dnů, počítáno ode dne převzetí zboží (tj. ode dne převzetí zboží spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou odlišnou od přepravce). Stačí, když prohlášení odešlete před uplynutím této lhůty.
- Při odstoupení od kupní smlouvy o prodeji zboží může Spotřebitel použít jeden z níže uvedených vzorů prohlášení, není to však povinné: Stáhněte si formulář pro vrácení zboží
- V případě odstoupení od smlouvy je Spotřebitel povinen neprodleně vrátit Zboží na adresu: MARPUR Mariusz Kaczmarek, Świba 159, 63-600 Kępno, nejpozději však do 14 dnů ode dne, kdy od smlouvy odstoupil.
- Internetový obchod MARPUR vrátí přijatou platbu do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy, ale může zadržet vrácení platby až do doby, kdy bude Zboží převzato a zkontrolováno.
- Vrácené zboží nesmí být poškozené nebo znečištěné. Může být použito pouze v rozsahu nezbytném pro zjištění funkčnosti a použitelnosti zakoupeného zboží. Pokud je vrácené zboží poškozené, může prodávající odečíst částku za vzniklou škodu na zboží. V balíčku s vráceným výrobkem musí být přiložen doklad o koupi (účtenka nebo faktura),
- Výrobek určený k přepravě by měl být řádně zabalen, matrace by měla být srolována, aby zabírala méně místa, a zabalena do fólie, např. strečové. Nejlepší je zabalit výrobek do původního obalu. Poté si objednejte kurýrní službu, například GLS, DHL, Ambro Express, a zašlete nám vrácené výrobky zpět.
- Náklady na vrácení zakoupeného zboží hradí kupující.